BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 09, 2011

seharian membuat keje AKAUNTAN

assalamualaikum

wah mggu yg penuh tekanan ye
telah merasa kan sy seorg akauntan berjaya tetbe je
sgt sibuk di hari mggu ye
tdo kul 4pg huhu
bgn kul 9pg kerna 
sebuah kerja yg ditgglkn kepd sy HuHu

akhirnye siap gak tp supervisor ku suda berangkat ke melbourne
wA wA wA 
aku yg kena tnggng plak
nnt hari isnin sume org pgl aku HuHu

jgn la HuHu
aku ni da la budak mentah lg
br je nk blaja 
gle la klau tetbe org pgl sebabkn satu report nih
da la supervisor aku leh ckp aku tlg wt HuHu
gle la wei

mntk3 sume nye berjalan lancar la HuHu

tp kn dia janji nak bg aku present dr MelBourne Tuh
tp aku xksh pon HaHa
coz aku wt mmg ikhlas
lantak la diorg nak gado ke ape ke
aku redha je la
jnji aku nye prktkl abes HuHu
dgn jayanya

n part plg bes aku xdpt buat n prepare lg bahagian aku nk wt proposal tuk REPORT FINAL
da la lecturer tu tergolong dlm killer pnye org wA wA wA
nak nangis je rasenye HuHu

next aku bgtau ape jd ek kengkawan HuHu 

0 Comments:

Post a Comment