BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 10, 2011

semua yg hidup pasti akan mati

Assalamualaikum

lame tak update
sejak kena serangan asma or lelah ni
memang teruk sangat

yang itu kira tak teruk sangat sebab aku hidup lagi

yang teruk nya
adalah

kawan aku
telah kembali ke Rahmatullah pada hari aku sakit

tetiba aku bersyukur walaupun aku sakit agak teruk tapi aku mampu bernafas lagi
tapi kawan aku dah pergi buat selama2 nya

hanya Allah je tahu
kematian kita tak akan dilambatkan seminit dan tak akan di awal kan walaupun seminit

semoga roh kawan aku ditempatkan di kalangan orang yang beriman
hanya doa dari kita je mampu diberikan
semoga kawan aku selamat di sana...
di sisi yang Maha Esa

selama 23 tahun ni
da 3 kali aku terima berita pemergian teman2 aku

semua nya punya kisah yang agak sama
KISAH 1

berlaku masa aku di sekolah menengah
KAWAN BAIK AKU IZZA FAZLINDA
TELAH DITINGGAL KAN SELAMA2 NYA OLEH ARWAH NIZAM
sampai ke hari ni aku tetap mengingati hari itu

KISAH 2

KAWAN BAIK AKU AIZIL
TELAH DITINGGALKAN OLEH ARWAH SYAFIQ

impak nya sangat besar tapi syukur ke hadrat Ilahi
kawan aku berjaya menempuhi detik2 itu

alhamdulillah
KISAH 3

baru je terjadi pada 05052011
KAWAN SEWAKTU SEK RENDAH LEFTENAN ADNAN

TELAH PERGI MENINGGALKAN KEKASIH NYA DI JORDAN BUAT SELAMA2Nya

ARWAH RAZALI telah pergi buat selama2 nya
PERSAMAAN DI ATAS KETIGA2 KISAH
adalah

KEMALANGAN
ACCIDENT

pergi tanpa ada amaran

pergi tanpa kita dapat jangkakan

semoga kita semua tabah menghadapi nya

AL-FATIHAH


0 Comments:

Post a Comment