BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 12, 2011

belajar menjadi isteri mithali HeHe

Assalamualaikum...
tajuk nak gempak je HeHe
of coz la kan
 
menarik hati readers HaHa
 
ado ko yg bce blog nih
HeHe
xksh la ni pon nak dijdkan catatan hidup
mane tau nnt pape jd kan kan kan
ok berbalik pd cte kita td la kan
skunk ni balik keje je aku blaja masak
&
masak utk yg tersyg sekali
HaHa
 
tgu dia blk keje je then masak
HaHa
 
tu langkah2 awl
agar dia xlari g kt org lain HeHe
cinta gue nih hanya utk dia je HuHu
tiada org lain ek
SILA BANGGA EK KEPADA YG BERKENAAN
HuHu
 
so xdisgka2
&
diluar jangkaan aku pnye skill masak HaHa
mmg mantop la
hope sume nye berjalan lancar HaHa
asl xde org skt perut suda HeHe
 
semlm aku masak AYAM SWEET SOUR  
HuHu
nak tahu x cara2 nya
 
senang je
 
bahan2 nya

- isi ayam
- bawang putih
- bawang besar
- halia
- sos cili
-sos tomato
-cili giling (boh boleh & sewaktu dgn nya)
- tomato
- air masak

ok itu je bahan2 nye

cara2 nya

-gaulkan ayam td dgn kunyit n garam
then goreng 2/3 masak
(pndi2 la korg agak2 ek)
- lepas tu amek ckit minyak dr korg goreng ayam tuh utk tumiskan bawang putih, besar & halia

- then masuk kan cili giling (boh) ek

- then da masak cili tu korg letak la sos tomato sos cili sos tiram (ckit ek) dgn air beserta buah tomato td

pas tu last sekali lepas mendidih korg masuk ayam td
# kakak kat opis aku kata letak halia ckit je then letak sos tiram penambah rasa
MACAM NI LA SEPATUTNYE RUPA MASAKAN ANDA
HeHe
da siap kan

selamat mencuba ek
 
AdIos~~~

0 Comments:

Post a Comment