BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 11, 2011

wah ade orang kata aku da kawin...

Assalamualaikum...
wah di pg ari isnin ni
ade suatu berita mengejut kan aku HaHa

nampak sgt ke aku da berbadan besr HaHa
sbb ade yg kata aku ni da kawin ke

xcaye ko tgk ni
STATEMENT KAWAN AKU NI

statement maut nye
aku xksh sgt la tembam tuh HaHa
aku kisah tang da kawin tuh HaHa

aku still suci HaHa

badan aku tu sbb perubahan cuaca je HaHa

but aku akan make sure aku kurus blk nnt HuHu
WaWaWa

mengapa kah aku membesar selepas sek HaHa

JAWAPAN MAUT AKU HaHa

ni jawapan aku kepd kawan sek rendah aku n men aku
HaHa
sy TEMBAM KErNA PErUBAHAN CUACA & HOrmON HaHa
plg pntg

kerna
SAYA  SANGAT BAHAGIA DENGAN ENCEM PAL

HaHa

that why saya tidak boleh mengurangkan ketembaman saya ini HaHa

sekian


ADiOs~~~

0 Comments:

Post a Comment