BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, March 11, 2011

it is only just a dream

Assalamualaikum




but ini bukan mimpi
kami da putus HaHa
sape kata aku xsdey
aku la manusia plg sdey
but aku da penat nak sdey
sbb aku tau dia xsyg aku la
so kami putus
wtpe simpan hbgn yang da mmg nak berakhir

klau diberi peluang lagi
adakah aku nak teruskan lagi
aku pon xpasti sbb kan
mmg aku akui dia mmg cinta pertama aku
mmg aku syg dia
tp nth la
aku xtau nak ckp mcm mne lg

sakit hati
makan hati
semua ada
semua jadi racun dalam diri sendiri

so sekarang nak bagi ruang dan space (bukan sama je ke) HeHe
mmg sama tp xserupa sayang oiiii HaHa

so ape patut aku wat ek
sebab aku kan da 4 TAHUN hidup bersama DIA
LaMA Tuh xtau la mcm mane nnt

HaHa
bnda ni mmg la aku minta
tp aku da sakit sgt
korg tau x
xde ubt da
 kecuali putus
so aku rse continue study n keje jauh la kan
merantau
n mesti aku kahwin lambat or tak kahwin HaHa




Sbb sape nak kawin ngn aku pas ni

HaHa
PADAN MUKA
HeHe
ala Allah da tentukan jodoh pertemuan kat tangan Dia
mana tau jodoh aku kt syurga
eceh ceh ceh
layak ke nadia
PAHALA tu collect banyak ckit
pas ni wt la byk amalan

HeHe

moga aku akan HappY

adakah IT IS JUST ONLY A DREAM
biarLah Masa yang menentukan apa yang akan jadi pada HATI AKU

 
aDiOs~~~ 




0 Comments:

Post a Comment