BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 17, 2011

ReView NoVeL 1 _ OmBak RinDu

Assalamualaikum

nak kongsi hobi aku nih ngn korg
wlupon aku ni mcm xbpe pompuan
tp aku pnye hobi ialah READING NOVEL
HuHu

mcm xpcy
aku ade koleksi novel yg byk sgt HuHu

klau dulu time sek aku suka bce keluaran ALAF 21
skunk aku suka keluaran KAKI NOVEL HuHu

korunk try la tgk ek HuHu
novel dia mmg mengancam HuHu

HuHu
setiap keluaran mesti aku beli

setiap bulan akan ade 2 keluaran
&
aku suka sgt buku yg diorg pnye PenuLis Tulis
sbb up to date n sesuai sgt ngn jiwa aku
HuHu


buku ini ditulis oleh FAUZIAH ASHARI
aku sgt suka cara penulisan dia
semua buku dia aku ade HuHu

sbb bila aku minat semua buku dia tu aku beli HuHu

cite dia pon aku ingt smpi skunk

nama hero dia HARIZ

nama heroin aku lupa HaHa

jp2 aku refresh ek

ah da ingt da (HeHe pd hal google HuHu)

IZZAH

cerita mmg sdey 
tp sgt menarik ati aku
lg2 klau cite tuh leh wt aku nangis lagi aku suka bce HaHa

gle touching aku Nih HuHu

cte dia berkenaan IZZAH yang dijual oleh pakcik dia kepd tmpt pelacuran
&
pd mlm kejadian itu HARIZ adalah org pertama yang telah melanggan IZZAH
IZZAH yang diberi ubat tdo Kot or esctacy
sedar pd pgnya

dan xdisgka
dia telah di TIDURI oleh HARIZ

&
IZZAH menagis teresak2 dan meminta HARIZ mengahwininya

HARIZ xmgkin berkahwin dgn IZZAH kerna dia adalah ANAK ORANG KAYA TERKENAL di MALAYSIA
tp tanpa disgka IZZAH memberi syarat yang HARIZ BOLEH JADIKAN DIA PEREMPUAN SIMPANAN IZZAH
tetapi biarlah secara HALAL

HuHu

korg xrase ke best HaHa

apa kata korg cari novel ni n try bce HuHu

di jamin BERBALOI HuHu

next review

andai itu takdirnya BY siti rosmizah


aDioS~~~

0 Comments:

Post a Comment