BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 30, 2011

next target!!!

Assalamualaikum

if korunk nak tahu ape benda paling aku suka dalam dunia ni
first of coz la MR ENCEM PAL HaHa
second GaJET
sampai korunk tahu dalam satu sem kat U aku leh tukar HP smpi 2 kali

nsb baik dua kali
then klau setahun mau x 4 kali

&
skunk nih aku sdg mengusha kan diri aku dgn BLACKBERRY

tp tahun ni je br masuk bulan 3 aku da beli macam2
NIKON D3100
beriban da aku abes skunk ni
aku nak BLACKBERRY puLak






bajet anak dato ke ape ko NI
so skunk Ni berusAha MencAri DanA

DimanAkaH Dana itu????


aku pon xtau HaHa

if aku da dapt nnt aku habaq mai na

(rndu kat kedaH)


aDiOs~~~


p/s wa wa wa bila lah aku dapat cr keje part time ni huhuhu da la memerlukan duit sgt nih Huhu

0 Comments:

Post a Comment