BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, July 03, 2011

HARIMAU MALAYA ADAKAH TELAH BERSEDIA

Assalamualaikum guyz

Aku salah seorang peminat Malaysia & Selangor

Dari aku kecik aku da di ajar untuk menonton perlawanan bola sepak dan aku juga kerap turun tengok perlawanan di stadium..

Banyak kali aku kecewa dengan perlawanan Malaysia
Especially defence
Apabila tengah leading pon mereka akan wat kesalahan yang sama

Jika kita lihat pada perlawanan Malaysia & Taiwan
Masih mempunyai masalah yang sama

Kenapa Malaysia masih tidak mengubah sikap..

Saya sebagai peminat Malaysia yang da banyak kali kecewa dengan pretasi turun naik sangat berharap pasukan Malaysia dapat layak ke pusingan yang seterusnya..

Kepada pemain yang telah menunjukkan prestasi yang bagus, sila teruskan usaha anda bagi yang kurang bagus sila bermain dengan cekap kerana anda akan di kategorikan " semak" sebab kerana ada seorang kita tak layak ke pringkat seterusnya


Adios

0 Comments:

Post a Comment