BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, July 10, 2011

siapakah pemilik blog ini

Assalamualaikum

Wassup korang sume
Aku nak cite la serba sedikit 
Tentang life aku or tentang diri aku yang kurang sempurna ni

Nama aku Nornadiah
Kawan aku paggil nadia...
Aku suka nama aku simple n orang mudah ingat hehe

Aku anak slung dan tunggal perempuan but aku tak la kategori manja
Aku ada 2 orang adik lelaki..
Hafiz dan nazrul..
Bukan senang ada adik lelaki semua kasar semua lasak...
Of course me too...
Sebab aku minat benda yang lelaki minat..
Bola, badminton, futsal, jungle tracking, flying fox and etc

Sebab aku suka benda macam tu
Tapi aku pun tahu jugak benda yang perempuan patut tahu..
Masak bolehlah tapi tak expert sangat la..
Tapi aku da bakat la dalam memasak ni...

Aku baru jr habis belajar di Universiti Utara Malaysia dalam

DEGREE OF ACCOUNTANCY
Alhamdulillah
Tamat da pengajian aku selama 4 tahun kat Sintok Kedah..
Harap2 result praktikal aku memberansangkan...

Sekarang aku kerja dekat company printing...
Percetakan Turbo

As accounts assistant

If ada rezeki aku nak sambung amek acca
Kalau ada yang nak sponsor la hehe

Itu je la aku ingat haha yang lain nanti la ek

Adios

0 Comments:

Post a Comment