BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 12, 2011

tak semua yang kita rancang akan jadi kenyataan

Assalamualaikum
Readest!!!

Dalam hidup mesti korang ada banyak benda yang da diplankan
Tapi kadang2 mesti tersasar dari landasan
Contohnya

Nak simpan duit....
Nak kahwin tahun depan....
Nak ada rumah sendiri sebelum umur ttttuuuuttttt....
Nak ada kereta sebelum kerja...

Macam2 lagi la

Kalau tanya aku apa aku nak huhu
Aku nak kurus sebelum konvo aku haha...
Sebab aku nak pose lawa2 hehe
Then aku nak simpan duit nak amek ACCA huhu

Banyak benda dalam otak aku ni hehe
Hanya Aku je tahu hehe

Dan impian aku nak kerja lepas habis belajar da tercapai...
Tapi aku tetap akan cri kerja yang sesuai dengan kelayakan aku...
Yang ni hanya permulaan kepada semua perancangan aku..

So aku harap apa je korang da rancang korang usaha la untuk dapatkan...
InsyaAllah semua nya akan jadi kenyataan dengan takdirnya...
Jika kita berusaha pasti kita akan berjaya

Adios

0 Comments:

Post a Comment