BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, February 21, 2011

~3969~ \i hate it/

assalamualaikum

ari ni aku bengan gle tahap gaban da ni
klu aku dapat pelempang jantan tu mmg aku lempang da

tu la org kata lelaki dayus
korg tau da la ari ni isnin
"monday blues"
ade pulak org bikin aku panas je la hari ni
aku g keje mcm biasa ikt jln biasa dan sume biasa
cuma yg xbiasa nya ade babun laut kt tgh jln duk bermotor beriringan
mcm jln bapak ko plak
yg xle blah la kan 
aku hon supaya dia ketepi 
sbb klau aku terlggr dia satu hal plak lg

so aku mmg dgn niat yg baik nye nk bg sign kt dia suh ketepi
sbb aku nk lalu
da bawak mcm siput sedut tuh
mcm mne aku nk lalu

tp ko tau ape laki dayus ni wat
merewang2 kt tgh jln bila dia sedar yg HON dia adalah sorg pompuan

mmg xde sivik gle la perangai
klau korg bengang x
mesti bengang tahap gaban pnye kn
sbb korg da la nk cept dia plk sengaja halang jln korg mcm jln bapak dia

korang rase ptt x
mmg agak kurang ajr la kn

so aku pon kan dgn selamba + bengang + menymph

aku pndg muka dia dan ckp BODOH

HaHa
mmg dia bengang gle
then aku rase perkataan BODOH adalah yg terbaik utk dia
coz ape dia wt tuh menyushkan org lain
if dia xwt mcm tuh rase nye sume org xde mslh pon
sume org selesa
tp sbb org xde sivik tuh

org lain jd mgsa kete aku jd mgsa
korg tau dia leh tendg kete aku mcm kete bapak dia
mmg wt aku panas mendidh
aku nk report polis

aku mmg bengang gle ngn org mcm dia
klau berani sgt tendg kete aku asl ko lari 
kata berani sgt
rupanya pengecut
HaHa
mmg sdey aku tgk org mcm ko nih
xde sivik sgt2 da

da tua2 bangka pon nk jd kurg ajr 
mmg siot

klau aku xbls kt ko org lain akn bls

if laki yg bwk mesti ko xwt mcm tuh kn
mmg dasar DAYUS

DAYUS
DAYUS
DAYUS


ADIos~~

0 Comments:

Post a Comment