BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 08, 2011

kadang2 kita perlu rase kecewa

Assalamualaikum

nape aku post ek
maybe aku tgh kecewa dgn seseorg
(sape adalah rahsia)
org yg amat aku syg
mcm2 da jd tp
aku sering dikecewakan

maybe aku terlalu byk berharap or bergntg hdup dgn nya
so
tu yg membuatkan aku jd alpa dgn perasaan sendr
sdey ngn dr aku

sbb aku bukan mcm tuh
org yg memgenali nadia tau sape nadia
mcm mne dia

tp org yg aku syg xpenh phm
xpenh tau

maybe kdg2 kita perlu lepaskan ape yg kita syg
kdg2 kita perlu terima ape yg kita benci

mcm kecewa

kadang2 kita perlu ketawa
kadang2 kita perlu kecewa
kadang2 kita perlu menangis
kadang2 kita perlu kan teman

setiap ape yg berlaku mematang kan kita
but aku selalu refuse utk jd matang
sbb aku takut'
wlu mcm2 dugaan da aku hadapi aku still xnk
coz aku nk jd diri aku

tp ade org yg xkn dpt terima diri kita mcm tu
maybe dalam hidup ni kita xkan dpt ape kita nak
kita xkan dapat semua kita mahu
sbb ade hikmah disebalik semua tuh

n sy NORNADIAH
telah merepek HaHa
merapu n meraban

3M yg sgt UniK HaHa

gempak x AkU nye Gimik

relax la aku xkn siyes mcm nih
HaHa
jgn terkezut ye

kebosanan je HuHu

so stay tuned

AdIoS~~~

0 Comments:

Post a Comment