BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 26, 2011

WaWa akhIRnya

assalamualaikum

yuhuuu
NAsi aku TELAH MAKAN NASI

Wa Wa sempena menyambut kedtgn pekerja baru
& juga wish luck pd akauntan yg akan g ke department lain
& disbbkan itu aku terpaksa memakan nasi Ini

from JM BERIANI 
sedap Kot HuHu

mmg superb la
HaHa

org da lme XMAKAn HaHa
eh xmkn nasi ok
sekali dapat makan nasi beriani amek ko
HaHa

InIlaH NAsi dan Lauk Nye

kalau korunk pon mesti terliur kn
sbr je la
mmg sedap kot

smpi ari tuh aku g beli lg
sekali mak ai
harga dia
RM12.20

amek ko

HaHa




Ni Ngn Lauk tp Ni KawaN aku pnye
dia pon Ade Blog


sila Lah Melawat Di saNA

nama glamor dia TAK TAK 
HaHa

hampeh je
klau dia tau aku "puJi" dia habes la HaHa


sebagai penutup
CUPCAKE MAS N CLUB BUMBLE BEE

club tu mmg MAS ade HaHa
diorg la sponsor MAKANAN TUK dak prktkl TRainEE

mcm aku
p/s minah td bukan prktkl trainee
dia keje situ HaHa
Jgn COnfius EK

AdioS~~~

 

0 Comments:

Post a Comment