BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 15, 2011

andai itu takdirnya part 2

assalamualaikum

aku da xde mood skunk ni
ni bukan hidup aku
tp seseorg telah mengubahnye tanpa aku rela
aku mesti cari aku
aku mesti kembali pd life aku
ni bukan nadia
aku bukan mcm ni
sgt2 kecewa ngn dr sendr

nth la aku bukan xsyg dia
aku sgt syg
tp nth kenapa hbgn yg da bertahun
jd makin teruk
aku ke yg teruk
sgt teruk ke
sy sgt2 kecewa
terlampau kecewa
n sy sgt2 terasa terluka n skt ati
dia pon rase bnda yg sme
so mcm mne kami nk trskn sume tu
jujur tu bgs tp klau xkena mse org akn rase kecewa

tu yg sy rase
sy sgt kecewa

adakah sy mcm tu
ye ke
sy sdey sgt
selama ni sy xpenh syg sorg laki mcm tu
n sy xpenh rase mcm ni
so skunk aku rse mcm aku xptt mcm ni

aku mesti leh hidup tanpa dia
sbb aku kne usaha hidup tanpa dia
n aku sedang mencuba
sgt mencuba

untuk pergi dr hidup dia
semoga hidup dia xkn disakiti oleh aku

tlg doakan sy dpt lalui nya
coz sy btol2 nk mengalah da dr sume ni
sy nk trk dr
sy xlrt da
sy sgt terluka

xtau la bila sy leh sembuh dr sume ni
maybe sy xkn adekan hbgn mcm ni
sbb sy da xlrt nk rse skt mcm ni
sbb selama ni sy xpenh syg lelaki seperti sy syg dia
dan dr dulu lg sy da rase bnda ni dr dia

sbb dulu dia xpneh nk time sy dlm hidup dia
smpi la satu saat sy da give up ngn sume ni
n skunk sy pon da xtau da
ape sy ptt wt

sbb tu yg sy rse
sme mcm dulu
sush
sush nk hilang kn perasan tu

tp sy tau dr sy da biasa ngn sume ni
sbb da byk sy lalui ngn hidup sy
ni bukn yg pertama sy disakiti

ADiOs~~~~~

0 Comments:

Post a Comment