BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, June 05, 2011

hidup ini singkat untuk bersedih

Hidup ini memang terlalu singkat untuk bersedih...
Dah lama aku pendam apa yang aku rasa....

Aku hanya manusia biasa...
Aku ada hati dan perasan...

Aku bangkit dari kekecewaan demi kekecewaan..
Tapi aku masih dikecewakan...
Perlukah aku beri peluang lagi..
Atau aku bangkit dengan dunia yang baru...
Yang hanya ada aku...
Kawan2 aku...
Tanpa dia dalam hidup aku...

Aku dah penat untuk bersedih...
Sebab kesedihan aku tak ada guna nya...

Aku juga penat bersabar dengan manusia yang tak pernah sedar kesilapan diri..
Yang hanya nampak kesalahan orang lain....
Tak pernah memahami, menyelami hati seorang perempuan..

Yang hanya pentingkan perasaan dia...

Perasaan aku , hati aku...
Aku tak pernah ada orang lain dalam hidup aku...

Aku cuba menjadi yang terbaik dalam hidup dia dan aku...
Tapi aku je yang berusaha menjadi yang terbaik...

Aku cuba terima setiap kekecewaan yang diberi oleh dia..
Aku cubakan lupakan setiap kekecewaan yang dia beri...
Tapi setiap kekecewaan yang aku ubati sendiri dan yang makin sembuh dibalas dengan sebuah kekecewaan lagi...

Aku tak bisa baca isi hati mu...
Tak salah jika kau berterus terang padaku...
Mengelakkan salah faham demi salah faham..
Tapi kau hanya kau..
Yang tetap pentingkan diri nya..
Tanpa memikirkan perasaan orang lain...


Dari : aku yang bernama wanita...

0 Comments:

Post a Comment