BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, June 05, 2011

kepada siapa harus ku luahkan setiap apa yang ku rasakan

Selepas perpisahan itu terjadi aku cuba bangkit dari kekecewaan yang datang dari diriku sendiri...
Aku cuba lupakan apa sahaja antara kami...
tetapi keadaaan tidak mengizinkan...
Kerna aku dan dia merupakan teman sekelas...
Bagaimana aku ingin melupakan jika saban hari aku melihat diri nya...

Ternyata kesilapan aku terlalu besar kali ini...
Peluang yang aku dapat untuk bersama orang yang aku sayang telah aku siakan...
Aku menjadi diri ku semula...
Bangkit demi melupakan segala nya...
Hari demi hari aku berdoa semoga semua itu hanya mimpi semalam...

Aku mula belajar menerima hakikat aku bukan untuk diri nya...
Walau teman ku sering memberitahu dia sering melihatku dari jauh...
Namun aku sangkal kan dengan hati ku...
Bahawa bukan aku yang dilihat nya...

Ternyata aku perlu melalui kekecewaan yang kedua atas keboshan diri ku...
Di tengah orang ramai aku melihat dirinya dikelilingi oleh perempuan...
Hatiku menangis...
Hari itu aku hatiku merintih...
Ujian apakah yang aku terima...
Setelah aku cuba melupakan semua nya makin hampir dengan diriku...

Aku ke yang bersalah...

Setiap hari aku palingkan muka di kala Kami bertentangan...
Aku takut dengan memandang nya hati ku akan merintih...
Dan ternyata Result penggal ku menurun...
Setahun itu aku menjadi tidak tentu hala...
Aku hanya melayan perasaan ku sahaja...
Aku hanya dengan duniaku...

Adakah ada jodoh antara aku dan dia di masa hadapan...
Hanya Allah je yang MAHA MENGETAHUI...
Segala nya telah ditentukan...

Dari : aku yang bernama perempuan...

0 Comments:

Post a Comment