BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 23, 2011

Aku langgar orang.. TIDAK!!!

Assalamualaikum..

Wa wa wa
Nampak sangat kan masalah da datang..
Tapi nak buat macam mana dah memang terang2 salah sendiri..

Pertama kali aku bawa kereta setelah 2 tahun lebih dan lesen besar da dapat..

Kejadian yang tidak disengajakan ini terjadi pada semalam ok..

Aku memang sumpah tak nampak dia masa nak keluar bulatan (skema gila) haha @roundabot.. Sekali bila aku gerk je bunyi macam ni yang keluar...


BANG!!!!!!!!!

Gila sedih aku weyh!!!

My putih injured!!!
Wa wa wa kesian putih aku...
Putih aku minta maaf la sebab aku tak jaga ko elok2..

Huahua..

Tapi kepada pakcik itu aku minta maaf la sebab tak perasan dia.. Maybe aku yg silau lagi rabun ayamas ni jadi buta haha..

Tapi apa pun aku bersyukur...
Pakcik tak apa2 aku tak apa2 siputih just buta sebelah mata.. Tapi aku da ganti da mata baru..


Mahal gak kos nya...

Mata je da 260 weyh!!!

Lingkup duit aku weyh...
Nak konvo lagi..


Habis la hidup aku ni..

Sakit otak aku...

Kepada korang2 hati2 la ek.. Aku ni macam mak aku kata suka bawa macam formula one haha.. @racing haha..

Pada hal aku la pemandu berhemah.. Haha..

So next time aku akan berhati2 or lebih sangat2 hati2.. Kalau korang nampak si putih yang bawa slow tu aku la haha..

Syiok abes hehe..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 Comments:

Post a Comment