BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 20, 2011

Betul ke aku dapat naik pangkat :)

Assalamualaikum semua :)

Bak kata upin ipin..
Betul 3x hehe

Tapi bak kata aku
Salah 8x haha

Entry ni dibuat sebab huhu aku sekarang telah menjadi pekerja yang tersangat cemerlang..

Sebab apa cemerlang..

Sebab aku datang terlampau awl haha..

Sebab haha mesti korang bengang dengan sebab aku yang banyak sangat sebab haha kuikuikui...
Sabar la ek.. Memang hakikat nya sebab haha..

Actually aku da move dari shah alam ke puncak alam iaitu shah alam 2.. So sekarang aku kena bgn awal dari biasa..

Iaitu pukul 5 ye kawan2..
Pas tu lepas subuh tu aku da gerak la...

Dalam pukul6

So inilah rutin baru saya kawan2

Dan persoalan nye adalah..
Boleh kah aku ni di naik kan pangkat haha..

Renung2kan dan selamat beramal hehe!!!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 Comments:

Post a Comment