BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 13, 2011

Selangor U always in my heart

Assalamualaikum

Wee ^_^

Saya bannga menjadi rakyat negeri selangor!!

Kenapa ek???

Sebab selangor adalah tempat saya dilahirkan...
Selangor adalah negeri yang terbaik..

Misi ke 33 adalah misi yang mantap..
Saya da biasa dengan jatuh bangun negeri kesayangan saya..

Tapi saya tetap positif bahawa selangor dapat mengembalikan maruah mereka...

Selangor juga mampu melahirkan pemain yang berkualiti..

Tak percaya tengok pada apa yang ada pada safee sali..
Apa yang ada pada azman adnan..
Apa yang ada pada safiq rahim..
Mana mana pemain yang pernah menyarung jersi Selangor adalah pemain yang hebat..

Saya sentiasa bangga.. Dari saya lahir sampai sekarang dan selama nya..

I proud to be Selangorian..
Because mereka boleh buat saya rasa macam2 bila mereka perform..

Ni entry khas buat seluruh negeri selangor hehe..

Jangan ingat perempuan tak sensitif pasal bola sepak ye!!

Zaman da berubah!!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 Comment:

  1. NadIaH DiaNZa said...
    Maap ye.. BANGGA hehe..

Post a Comment