BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, September 26, 2011

Hanya Allah lebih mengetahui apa yang telah di janjikan pada umat Nya

Assalamualaikum..

Aku hanya berserah tentang apa sahaja yang ditakdirkan dalam hidup aku.. Sebab aku percaya setiap apa yang berlaku pasti ada hikmah nya.. Dan aku percaya setiap kesedihan yang aku alami hari ni akan terbalas kerana Allah maha pengasih lagi maha penyayang.. Selama ni pun aku da cukup bersyukur di beri peluang untuk melanjutkan pelajaran di peringkat yang lebih tinggi.. Dan aku harap apa yang jadi hari ni menjadi pedoman pada aku.. Dan juga peringatan setiap yang kita impikan tidak semestinya akan jadi milik kita.. Rancangan manusia tidak semestinya jadi kenyataan.. Sekurang2 nya masih ada kesempatan untuk aku tebus balik kesalahan dan dosa2 aku..
Tu tanda nya Allah masih meyayangi kita..

Bangkitlah setelah kamu tersedar yang kamu pernah melakukan kesilapan dan melupai Nya.. Kembali lah ke jalan yang benar dan diredhai Nya..


Ya Allah hanya pada mu ku pohon.. Kau berilah kekuatan kepada hamba mu yang lemah dalam menempuhi dugaan yang telah engkau janjikan.. Dan engkau berilah keampunan kepada umat mu.. Nescaya mereka kembali ke jalan yang benar..
Sesungguhnya aku bersyukur atas nikmat mu Ya Allah.. Hanya pada mu tempat ku berserah.. Amin..


Doakan aku ya kawan2..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 Comments:

Post a Comment