BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 09, 2011

Bukit Tinggi

Assalamualaikum

Seperti yang telah di janjikan kepada korang korang dan korang..
Aku akan cerita la pasal apa yang menarik ek di Bukit Tinggi tu..

Ok first preparation!! Korang mesti ada duit haha.. Kalau macam aku ni setakat pergi nak tengok2 je hehe tak payah la bawa duit sangat hehe..

Apa yang best di Bukit Tinggi adalah

Macam yang ada kat tempat lain gak..
Taman arnab or tunggang Keldai dan Kuda!!

Ok actually ada lagi satu tempat tau tapi mahal bebenor la (pada yang tak bawa duit macam aku ni) hehe.. Adult nak masuk je da RM12 huhu.. Children adalah RM8.. Lain kali aku pi lagi aku habaq mai no apa ada kat situ..

Tapi yang taman arnab keldai tu sekali masuk RM3..

So kategori mampu la untuk aku hehe..

Tapi best je pergi.. Sebab pergi dengan orang tersayang confirm la aku gembira hehe..

Next entry adalah Genting Highlands..

Wait for me ek!!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 Comments:

Post a Comment