BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 16, 2011

Pertama kali dapat bunga

Assalamualaikum

First of all nak bagi tahu aku ni memang dari kecil tak ada ciri2 perempuan melayu terakhir sebab kawan2 aku semua nye or majoriti lelaki

So buat pertama kali aku dapat bunga huhu

Apakah itu
So aku terima la
Sebab yang bagi pun lelaki melayu siam @k@ nepal ku sayang

Nak tgk bunga apa tak

Bunga ros

Makna nya cinta

Haha

Tahu pula

Banyak sangat baca novel cinta hehe

So korang tunggu la mana tahu pakwe2 korang dapat hint dari aku untuk bagi korang bunga hehe..

Bunga fresh dari cameron hehe
Dapat live depan apek jual bunga haha

Terima kasih sayang

6 roses = ILOVEUFOREVER&EVER hehe
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 Comments:

Post a Comment