BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 25, 2012

hobiku adalah membaca novel ^_^

Assalamualaikum
korang tahu tak
aku da blur selama aku cuti kat rumah ni
bosan sangat2

bosan yang teramat sangat


dengan duit aku da koyak sana sini

tu la hobi aku paling afdal
mengoyakkan diri aku haha

maksud nya koyak tanpa duit tau
bukan aku pergi koyak baju aku

ok
memang aku tak suka sangat beli baju haha
sebab entah la
dari baju baik aku beli kasut
kalau tak kasut
aku beli handbag
memang tu hobi aku

selain tu aku beli novel
novel ni dari sekolah lagi aku suka haha
tapi sekarang aku da slow sikit
sebab nya
aku busy dengan kerja aku
aku kena fikir banyak benda

kerja aku sekarang pun tak stabil
tak sabar gila aku nak stabilkan kerja aku ni

banyak benda kat dalam otak aku ni

nak beli itu nak beli ini
nak beli sana nak beli sini

semua aku nak beli

huahua
so aku kena la kumpul duit untuk merealisasikan impian aku

aku nak beli rumah corner lot
haha
aku nak beli kereta baru
bukan aku tak sayang si putih tu
aku nak kahwin
yang ni benda paling penting sangat
sebab ni di kira ibadah
banyak sangat kejar dunia
sekarang aku nak kejar akhirat pulak la

so sekarang ini aku kena buat satu2
so bila da settle

lapang sikit otak aku ni hah

so moh la kita settlekan apa yang kita belum settle lagi

:)

0 Comments:

Post a Comment