BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 24, 2012

planning for our future

Assalamualaikum

mula dari saat ini aku kena fikir untuk masa hadapan ok
haha

sebab umur aku tahun ni da masuk 24 ok
so kena la fikir apa yang patut
kerjaya yang memberangsangkan
sudah aku kecapi tapi kena tunggu letter of confirmation dari boss

so ada lagi 4bulan setengah untuk dapat confirmation dari my boss

ok aku da planning untuk tamatkan zaman bujang aku 25 tahun
huhu
so ada lagi setahun lagi
so aku kena bersabar

untuk kumpul duit nya kawan2
haha
macam kawan2 aku tolong aku simpan duit lak
haha

so mulai sekarang semua nya bajet haha

tak ada istilah bazir

kalau nak beli novel aku kena beli novel dengan duit makan aku
bukan duit simpanan
so pandai2la
cik nadia ku sayang

rumah pun kena fikir
kereta sudah ada
cukup la haha

kalau ada jodoh ku dengan kereta lain
akan ku nantikan huhu

ok

:)

0 Comments:

Post a Comment