BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 13, 2012

korang tahu tak

Assalamualaikum

korang mesti tak tahu sebab aku belum bagi tahu
&

kalau korang tahu pun sebab korang pernah alami nya
ok baru2 yang tak berapa nak baru sangat la kan

time sehari sebelum new year aku beli lappy baru
then dua hari lepas tu lappy aku keluar garisan sama macam warna laptop aku haha

pink colour haha
aku ada tangkap gambar huhu nanti aku show off ek


ok nampak tak line itu huhu

baru dua hari aku beli ok

then jadi line macam tu

so MR NEPAL aku kata pergi kedai tu balik

tanya macam mana
so kebetulan masa tu aku cuti sebab cuti new year hari isnin kan so aku pun pergi la

kalau dekat tak apa la juga
aku pergi low yat balik

aku kalau beli laptop memang kat sana
sebab puas hati banyak choice dengan harga leh tawar hehe

ok berbalik pada cerita tadi kan
bila aku sampai sana aku bawa laptop dengan beg

lepas tu tempat aku beli laptop tu suruh aku pergi service centre

so aku pun pergi la
ok memang aku pergi sana dalam keadaan bengang yang teramat haha
sebab baru dua hari kot

then bila sampai service centre tuh
budak kat situ kata aku boleh dapat laptop baru sebab aku beli tak sampai seminggu
dan aku leh dapat laptop baru
sebab

akan la aku nak tunggu sebulan diaorang baiki laptop aku kan
pada hal aku beli baru dua hari akan nak kena masuk bengkel lak

so pengajaran nya korang kalau jadi macam aku ni hah
beli tak sampai seminggu jadi macam2 
so sila pulang dengan kadar segera ek
jangan tangguh2

ok sekian

aku penat nak cerita panjang2 so korang baca tak penat hehe

adios :)

0 Comments:

Post a Comment