BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 14, 2012

kadang nak salahkan perempuan pun tak boleh gak.....

Assalamualaikum
 
ok tajuk entri aku kali ni berkenaan dengan perempuan
bukan apa aku lately ni macam banyak sangat dengar cerita pasal perempuan cari lelaki lain
 
tapi kadang2 kita tak cari pun dia datang sendiri tanpa kita sedar
maksudnya macam
ok ko ada BF tapi BF ko busy
so tetiba datang seorang mamat ni caring gila dengan ko
of course la perempuan kan
confirm cair punya
 
means dia macam wah mamat ni lagi caring dengan dia
but at the same time BF dia bukan tak caring just usy dengan kerja
 
so bagi aku kadang2 tak tahu nak salahkan sape
aku tak salahkan kaum HAWA sebab memang sifat semulajadi kami perlukan perhatian
so kalau lelaki tu sendiri macam busy terlampau dengan kerja balik kerja penat tidur
kami pun bosan wahai lelaki
 
so tolong la faham ye
perempuan need your attention guys..
 
so beware if GF korang rapat dengan lelaki lain even as friend sebab makin lama makin menjadi2
sebelum benda tak elok jadi better korang fikir2kan apa yang aku cakapkan ek
 
 
adios :)

0 Comments:

Post a Comment