BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 18, 2012

saya sangat gembira!! ^_^

Assalamualaikum

hanya Tuhan je tahu apa aku rasa
saat aku kehilangan kawan baik aku
hanya Tuhan je tahu macam mana aku rasa
bila kawan baik aku tak nak jumpa aku

hanya Tuhan je tahu semua perasaan aku
setiap kali aku rindu setiap kali tu aku mimpi dia
sebab dia kawan baik aku
kami rapat dari darjah 5
kami jadi rapat kerana kami ditindas
dianiaya

start dari situ aku da anggap dia kawan baik aku

tapi semuanya berubah bila aku pindah dari situ
dan semua nya jadi serba tak kena bila kami makin jauh

i really2 love her
coz we are friend
really good friend
when we separate
we think about each other

kalau aku susah dia sentiasa ada
kalau aku senang dia tetap ada
even kami pernah gaduh
even kami pernah masam muka

kami tetap tahu apa ada kat hati kami

itulah keistimewaan kami

tapi Allah Maha Kuasa kan
dia tarik hubungan kami berdua

kami berdua terpisah
sangat lama
hampir 4tahun

sejak aku masuk Universiti
sejak tu hubungan kami makin rapuh

tapi sekarang Allah buka pintu hati dia
untuk terima aku

terima semua kawan dia balik

dan aku juga terima semua nya kembali

demi sebuah persahabatn yang suci
terima kasih Allah kerana kau buka pintu hati kawan ku

IZZA FAZLINDA BT MOHD ARIS :)

0 Comments:

Post a Comment